Мій Київстар – реєстрація та вхід онлайн
Для зручності і комфорту абонентів мобільний оператор Kyivstar надає їм можливість самостійно відключати і підключати послуги, а також стежити за своїм рахунком і тарифом в спеціальній системі самообслуговування клієнтів – Особистий кабінет Мій Київстар. З його допомогою користувачі можуть вирішити значну частину своїх питань без звернення до оператора служби підтримки або відвідування офісу: на проведення операції через особистий кабінет потрібно не більше пари хвилин.
Вхід у систему
Щоб зайти в “Мій Київстар”, абонентам досить відкрити офіційний сайт оператора зв’язку – https://kyivstar.ua/. Іконка для переходу в систему розташовується у верхньому правому кутку. Увійти на сайт можна як з комп’ютера, так і безпосередньо з телефону, в якому встановлена сім-карта КС.
Користувачі можуть скористатися веб-версією сайту або завантажити на свій гаджет мобільний додаток (для завантаження рекомендується скористатися офіційними магазинами: Google Play, App Store або Windows Phone Store).
Для першого входу на особисту сторінку необхідно пройти реєстрацію номера в Мій Київстар:
- на сторінці створення нового профілю вкажіть свій мобільний номер від Київстар;
- введіть отриманий в смс код у відповідне поле (комбінація діє протягом 3 хвилин);
- вкажіть свої логін і пароль для подальшої авторизації.
В подальшому для входу потрібно лише вказувати свій логін і пароль, а також код-підтвердження з смс.
Можливості особистого кабінету My Kyivstar
У кабінеті самообслуговування на сайті “Мій Київстар” абоненти можуть:
- відстежити інформацію про стан свого рахунку;
- контролювати платежі і переглядати історію оплат;
- самостійно вносити кошти на свій рахунок;
- відстежувати актуальні акції та спецпропозиції від Київстар;
- без участі консультанта додавати або відключати додаткові опції і послуги;
- здійснювати зміну свого тарифу;
- робити заміну особистої інформації (наприклад, при зміні прізвища або паспорта);
- блокувати і розблокувати свою сім-карту;
- дізнаватися більше докладні умови акцій, корпоративних пропозицій та інших продуктів Київстар;
- замовляти деталізацію викликів;
- оперативно дізнаватися за рештою хвилинах / смс / мегабайтам в рамках підключеного пакета обслуговування;
- тимчасово відключати Домашній Інтернет (якщо планується відпустку, переїзд на дачу, відрядження і т.д.);
- залишати запит для цілодобової служби підтримки абонентів.
Як зайти в Мій Київстар без смс
Якщо ви хочете входити в кабінет самообслуговування без смс, то цю опцію можна активувати ще при реєстрації в системі. Для цього необхідно натиснути на кнопку “Запам’ятати”, яка з’являється при введенні коду в момент створення профілю абонента. В цьому випадку для входу в особистий кабінет з цього пристрою введення пароля з смс більш не буде потрібно. Однак на інших гаджетах або персональному комп’ютері оператор продовжить запитувати код. При необхідності ви можете відключити смс-ідентифікацію на всіх пристроях.
Якщо у абонента підключена послуга “Домашній Київстар”, то для входу на особисту сторінку користувача досить ввести логін і пароль або номер особового рахунку з пам’ятки абонента.