Київстар гаряча лінія – центр підтримки абонентів

Нерідко користувачам мобільного оператора потрібна допомога техпідтримки і живого оператора. Служба підтримки Київстар пропонує відразу кілька сервісних номерів для абонентів мережі, щоб ті зв’язалися в будь-який час з консультантами і вирішили проблеми, пов’язані з користуванням мобільним зв’язком.

Вибирати конкретний варіант необхідно, виходячи з місця розташування і методу зв’язку, який доступний для користувача на даний момент.

З якими проблемами допоможуть фахівці

як зателефонувати на гарячу лінію київстар

Користувачі мережі Kyivstar можуть звернутися по гарячому номеру, щоб вирішити наступні питання:

  • Діючі пропозиції, акції;
  • Управління своїм номером;
  • Поповнення рахунку та управління балансом;
  • Управління опціями, їх підключення або відключення;
  • Прямий зв’язок з консультантом служби підтримки.

Мобільним оператором передбачені різні способи зв’язку. Абонент їх вибирає, орієнтуючись на власне місце розташування і телефон, з якого буде здійснюватися дзвінок в службу.

Номер гарячої лінії Київстар

Звертатися до живого оператора дуже зручно в тих випадках, коли голосове меню не здатне дати потрібних відповідей на виниклі питання. Зателефонувати на гарячу лінію Київстар можна на 466. Користувач за допомогою інтерактивного меню вибирає розділ. Щоб з’єднатися з оператором, потрібно послідовно набирати 2, 1, а потім 9.

Після кожної цифри робиться коротка пауза, в іншому випадку система центру зв’язку не встигатиме перемикатися між розділами. Користувачі з активованим контактним підключенням після виклику номера 466 можуть набрати відразу 9. В обох випадках встановлюється з’єднання з вільним оператором.

Час очікування зв’язку з консультантом становить 1-10 хвилин. Мобільний оператор періодично змінює структуру інтерактивного меню, а тому підказки автовідповідача необхідно уважно прослуховувати. Набираючи правильні цифри, абонент зможе поговорити з консультантом і отримає допомогу.

Можна зателефонувати на гарячу лінію Київстар, де користувачі продуктів компанії отримують підказки щодо вирішення проблеми або уточнення питання:

  • 460 – для мобільних телефонів;
  • 0-800-300-460 – зі стаціонарних телефонів;
  • +380-44-466-24-66 – зі стаціонарних номерів при передоплаченому тарифі;
  • +380-44-466-44-06 – зі стаціонарних номерів для контрактників;
  • 0-800-300-466 – зі стаціонарних номерів користувачам зв’язку фіксованого типу від КС або домашнього інтернету;
  • 0-800-300-466 – з мобільного гаряча лінія Київстар для інших операторів;
  • *105*466# – для роумінгу (після відправки запиту абоненту передзвонюють зі служби техпідтримки).

Звернення зі стаціонару, а також в рамках зв’язку Kyivstar здійснюються безкоштовно. За ним абоненти дізнаються про умови підключення тарифів, баланс номера або нові послуги від Київстар.

служба підтримки київстар

Техпідтримка по послузі домашній інтернет Київстар

Але крім дзвінків є можливість отримати і онлайн-підтримку. Виконати це можна за допомогою:

  • Спілкування з живим оператором на офіційному сайті оператора, натиснувши внизу сторінки на кнопку «Онлайн-консультант»;
  • Особистого кабінету, зайшовши в «Мій Київстар», де легко перевірити стан рахунку, підключення послуги, доступні опції і тарифікацію. Тут же можна поспілкуватися з консультантом, натиснувши внизу сторінки «Онлайн чат»;
  • Чат-бота «Зоряна» – спеціального робота, здатного вирішити багато проблем і питань, включаючи підбір найбільш відповідного тарифу;
  • Спільноти Kyivstar, де можна як поставити запитання, так і знайти відповіді на них;
  • Офіційної сторінки в Фейсбук, де «мешкають» живі оператори;
  • Паблік в Viber, де є офіційна сторінка і українською мовою.

Всі ці методи доступні для користувачів домашнього інтернету КС. Залишається тільки вибрати потрібний варіант. Якщо ж немає доступу до інтернету, а потрібна техпідтримка, то слід зателефонувати по гарячому номеру 0-800-300-466.

Інші способи отримання допомоги

В інших випадках може знадобитися безпосереднє спілкування зі співробітниками мобільного оператора, наприклад:

  • Працівниками магазину Київстар;
  • Виклик технічної підтримки додому при неполадках в домашньому інтернеті.

Мобільний оператор пропонує послугу виклику майстра додому. Завдяки йому можна не тільки усунути неполадки в інтернет-з’єднанні, але і налаштувати новий роутер. Але послуга коштує 60 гривень незалежно від обсягу проведених робіт. Тому варто подбати про наявність достатньої суми на рахунку.