Як замовити позачергову абонплату на Київстар
Якщо абонент українського мобільного оператора не встиг або забув вчасно оплатити послуги зв’язку в повному розмірі, йому доступна можливість підключити тариф Київстар повторно. Для активації даної опції не потрібно приходити в салон зв’язку або витрачати багато часу: процес здійснюється самостійно і вимагає не більше кількох хвилин.
Замовлення повторного списання абонентської плати можливий тільки за таких умов:
- користувачем не своєчасно поповнено рахунок Київстар;
- в системі оператора стався збій і планова оплата тарифу була знята з балансу.
У тому випадку, якщо абонент достроково витратив раніше оплачений ним в рамках тарифу пакет хвилин, мегабайтів або смс, замовити додаткове списання абонплати не вийде.
Єдиним можливим способом відновити потрібний обсяг послуг, що надаються є зміна тарифного плану на відповідний потребам абонента.
Комбінація для зняття абонплати Київстар
Щоб перепідключити тариф на Київстарі і здійснити списання абонплати з балансу, власникові телефону слід ввести USSD-команду *100# і здійснити виклик. Даний варіант підійде тільки в тому випадку, якщо гроші за обслуговування в цьому місяці не списувалися.
Абонентам тарифного плану “Комфорт” від Kyivstar для активації опції “Мінус 33%” необхідно скористатися одним з нижче наведених способів:
- зателефонувати за коротким номером 477*1 і слідувати підказкам голосового помічника;
- здійснити запит через команду *238*4# (призведе до дострокового розрахунку абонентської плати та нарахування позапланового платежу);
- скористатися спеціальним особистим кабінетом компанії “Мій Київстар ” для самостійного додавання і відключення послуг і опцій;
- зв’язатися зі службою технічної підтримки абонентів КС і попросити його розібратися в проблемі, а також допомогти списати необхідну суму з балансу.
Які пакети можна повторно активувати позачергово
Частою проблемою активних користувачів стільникового зв’язку і мобільного Інтернету є необхідність оновити пакет Київстар раніше планового списання оплати.
Абонентам, які витратили всі послуги в межах лімітів обраного ними раніше тарифу, мобільний оператор пропонує підключення додаткового пакету послуг за вигіднішою вартостю:
- Послуга “Позачергові хвилини”, завдяки якій користувачі можуть завжди залишатися на зв’язку з близькими і відновити доступний пакет для спілкування по телефону моментально. Щоб додати додаткові хвилини, потрібно ввести USSD- код *477*202# або зателефонувати за службовим номером компанії 477*4*, після чого слідувати вказівкам голосового помічника.
- Послуга “Підключення додаткового Інтернет-пакета. Дана послуга особливо затребувана молодими абонентами Київстар, які часто перевищують ємність сплаченого ними інтернет-пакета. Щоб додати опцію, необхідно спочатку відмовитися від послуги “Інтернет без меж”, після чого ввести комбінацію *154*0#. Після того, як послуга активована, абоненту залишається заздалегідь вирішити, який обсяг інтернет-пакета йому зараз необхідний і ввести відповідний USSD-запит.
Розмір інтернет-пакет, Мегабайти | Як замовити (код і кнопка виклику) | Вартість (гривні за 1 місяць) |
250 | *232*250# | 20 |
500 | *232*500# | 35 |
1 000 | *232*1000# | 60 |
3000 | *232*3000# | 150 |
1000 (при підключеній послузі “День Онлайн”) | *263*1# | 15 (подобова тарифікація) |
1000 (при підключеній послузі “Нічний безліміт “) | *529*15# | 30 |
Особливості дострокового зняття абонплати на Київстарі
Маніпуляції, які потрібно зробити, щоб зняло абонплату, не потрібно проводити в разі технічних збоїв з боку оператора. Якщо користувач своєчасно здійснив поповнення свого рахунку, а внесеної ним суми достатньо для покриття повної суми платежу, досить дочекатися наступного календарного дня.
Система автоматично повторить свій запит на зняття абонентського платежу в період з опівночі до 3 ночі, при цьому оператор не буде оновлювати дату оплати в наступному місяці. Надалі списання коштів відбудеться за первісним графіком.