Київстар гаряча лінія – центр підтримки абонентів
Нерідко користувачам мобільного оператора потрібна допомога техпідтримки і живого оператора. Служба підтримки Київстар пропонує відразу кілька сервісних номерів для абонентів мережі, щоб ті зв’язалися в будь-який час з консультантами і вирішили проблеми, пов’язані з користуванням мобільним зв’язком.
Вибирати конкретний варіант необхідно, виходячи з місця розташування і методу зв’язку, який доступний для користувача на даний момент.
З якими проблемами допоможуть фахівці
Користувачі мережі Kyivstar можуть звернутися по гарячому номеру, щоб вирішити наступні питання:
- Діючі пропозиції, акції;
- Управління своїм номером;
- Поповнення рахунку та управління балансом;
- Управління опціями, їх підключення або відключення;
- Прямий зв’язок з консультантом служби підтримки.
Мобільним оператором передбачені різні способи зв’язку. Абонент їх вибирає, орієнтуючись на власне місце розташування і телефон, з якого буде здійснюватися дзвінок в службу.
Номер гарячої лінії Київстар
Звертатися до живого оператора дуже зручно в тих випадках, коли голосове меню не здатне дати потрібних відповідей на виниклі питання. Зателефонувати на гарячу лінію Київстар можна на 466. Користувач за допомогою інтерактивного меню вибирає розділ. Щоб з’єднатися з оператором, потрібно послідовно набирати 2, 1, а потім 9.
Після кожної цифри робиться коротка пауза, в іншому випадку система центру зв’язку не встигатиме перемикатися між розділами. Користувачі з активованим контактним підключенням після виклику номера 466 можуть набрати відразу 9. В обох випадках встановлюється з’єднання з вільним оператором.
Час очікування зв’язку з консультантом становить 1-10 хвилин. Мобільний оператор періодично змінює структуру інтерактивного меню, а тому підказки автовідповідача необхідно уважно прослуховувати. Набираючи правильні цифри, абонент зможе поговорити з консультантом і отримає допомогу.
Можна зателефонувати на гарячу лінію Київстар, де користувачі продуктів компанії отримують підказки щодо вирішення проблеми або уточнення питання:
- 460 – для мобільних телефонів;
- 0-800-300-460 – зі стаціонарних телефонів;
- +380-44-466-24-66 – зі стаціонарних номерів при передоплаченому тарифі;
- +380-44-466-44-06 – зі стаціонарних номерів для контрактників;
- 0-800-300-466 – зі стаціонарних номерів користувачам зв’язку фіксованого типу від КС або домашнього інтернету;
- 0-800-300-466 – з мобільного гаряча лінія Київстар для інших операторів;
- *105*466# – для роумінгу (після відправки запиту абоненту передзвонюють зі служби техпідтримки).
Звернення зі стаціонару, а також в рамках зв’язку Kyivstar здійснюються безкоштовно. За ним абоненти дізнаються про умови підключення тарифів, баланс номера або нові послуги від Київстар.
Техпідтримка по послузі домашній інтернет Київстар
Але крім дзвінків є можливість отримати і онлайн-підтримку. Виконати це можна за допомогою:
- Спілкування з живим оператором на офіційному сайті оператора, натиснувши внизу сторінки на кнопку «Онлайн-консультант»;
- Особистого кабінету, зайшовши в «Мій Київстар», де легко перевірити стан рахунку, підключення послуги, доступні опції і тарифікацію. Тут же можна поспілкуватися з консультантом, натиснувши внизу сторінки «Онлайн чат»;
- Чат-бота «Зоряна» – спеціального робота, здатного вирішити багато проблем і питань, включаючи підбір найбільш відповідного тарифу;
- Спільноти Kyivstar, де можна як поставити запитання, так і знайти відповіді на них;
- Офіційної сторінки в Фейсбук, де «мешкають» живі оператори;
- Паблік в Viber, де є офіційна сторінка і українською мовою.
Всі ці методи доступні для користувачів домашнього інтернету КС. Залишається тільки вибрати потрібний варіант. Якщо ж немає доступу до інтернету, а потрібна техпідтримка, то слід зателефонувати по гарячому номеру 0-800-300-466.
Інші способи отримання допомоги
В інших випадках може знадобитися безпосереднє спілкування зі співробітниками мобільного оператора, наприклад:
- Працівниками магазину Київстар;
- Виклик технічної підтримки додому при неполадках в домашньому інтернеті.
Мобільний оператор пропонує послугу виклику майстра додому. Завдяки йому можна не тільки усунути неполадки в інтернет-з’єднанні, але і налаштувати новий роутер. Але послуга коштує 60 гривень незалежно від обсягу проведених робіт. Тому варто подбати про наявність достатньої суми на рахунку.