Послуга «Пауза» від Київстар
Послуга «Пауза абонплати від Київстар» дозволяє призупинити автоматичне списання коштів з рахунку абонента «Домашній інтернет Київстар» без необхідності особисто звертатися в представництво оператора.
Умови підключення послуги
Дана послуга дозволить тимчасово відключити інтернет Київстар без необхідності демонтажу обладнання та проведеної в квартиру/будинок лінії Ethernet. Абонентська плата при цьому не списується, а абонент зможе у будь-який момент продовжити користуватися інтернетом на раніше встановлених умовах, тобто тарифні плани будуть збережені. Активувати послугу можна в дистанційному режимі наступними способами:
- через систему самообслуговування «Мій Kyivstar» (в розділі «Домашній інтернет»);
- за допомогою USSD-запиту виду *464*1# на телефоні (номер особового рахунку в рамках послуги «Домашній інтернет» повинен бути прив’язаний до номера абонента).
Також абонент може звернутися в центр обслуговування Київстар та подати заявку через представника компанії.
У тому випадку, якщо до одного номеру мобільного прив’язано кілька особових рахунків, то можна скористатися USSD-запитами виду:
- *464*1*xxxxxxxxx#
- *464*2*xxxxxxxxx#
- *464*3*xxxxxxxxx#
Де «xxxxxxxxx» – це номер особового рахунку (можна дізнатися через систему «Мій Kyivstar» або подивитися в договорі, отриманому при підключенні інтернету). Ціна активації послуги по кожному номеру буде списуватися окремо.
Заявка виповнюється в 00:00, до кінця доби можна продовжувати користуватися інтернетом. Далі ж при спробі зайти на який-небудь сайт користувач буде автоматично перенаправлений в особистий кабінет «Мій Київстар» для управління своїм рахунком.
Вартість
Ціна активації послуги – 10 гривень за кожну подану заявку. Абонплати немає, тобто оплата проводиться один раз незалежно від того, на який період абонент планує відключити інтернет (навіть якщо на 6 місяців). Якщо через 1-2 дні його підключити, то для повторної активації «Паузи» доведеться знову витратити 10 гривень.
Обмеження
Максимально допустимий час використання «Паузи» – 6 місяців протягом календарного року. Після цього послуга автоматично відключається, абонентську плату будуть продовжувати списувати щомісяця 1-го числа.
У підсумку: «Пауза» – це послуга, яка дозволить заощадити, коли абонент має намір тривалий час не користуватися «Домашнім інтернетом» (наприклад, запланована поїздка за кордон).