Послуга «Ми разом» від Київстар

«Ми разом» на Київстар – спеціальна послуга від мобільного оператора, яка дозволить телефонувати на номер обраного абонента навіть у разі відсутності підключеного пакету послуг та нульового балансу. Користувач може вибрати будь-який улюблений номер, допускається зміна «улюбленого» абонента, але не частіше, ніж один раз на місяць.

Як керувати послугою

послуга київстар ми разом

Абоненту достатньо вибрати номер іншого клієнта Київстар, щоб спілкуватися з ним без обмежень. Враховуйте, що абонент, який був доданий до списку улюблених номерів, буде дзвонити вам за умовами свого тарифного плану, якщо у нього також не буде активовано цю послугу.

Послуга Київстар «Ми разом» підключається безкоштовно, жодна додаткова плата за з’єднання із зазначеним номером не стягується. Запросити підключення можуть усі абоненти, які співпрацюють із оператором на основі передоплати. Під час переходу на контрактний тариф відбувається автоматичне відключення.

З’єднання доступне для абонентів, які змінили свого попереднього мобільного оператора на Київстар.

Як підключити «Ми разом»

Доступно кілька способів підключення послуги:

  • За допомогою швидкої комбінації 535*380ХХХХХХХ#, де Х – номер обраного абонента;
  • Через мобільний додаток. Послуга знаходиться у розділі «Інтернет та спілкування»;
  • За номером 535. Потрібно дотримуватися інструкцій від робота для активації послуги.

Як змінити вибраний номер

Запросити послугу зміни номера можна не частіше ніж одного разу на місяць. Якщо попередній номер було вказано 12 листопада, зміна буде доступна вже з 1 грудня. Щоб вказати новий номер, потрібно спочатку відключити послугу.

Для цього на смартфоні набирається комбінація *535*0#. Далі підключення нового абонента здійснюється за інструкцією, описаною вище.