Переадресація виклику і СМС Київстар

Переадресація на Київстарі – це послуга, в рамках якої будь-який вхідний дзвінок абонент може переадресувати на інший номер Kyivstar. При цьому можна задати умови, коли переадресація буде спрацьовувати автоматично (наприклад, якщо абонент знаходиться поза зоною доступу або «зайнятий», тобто натискає кнопку скасування вхідного дзвінка). Переадресація дзвінків Київстар – базова послуга, за замовчуванням підключена всім абонентам як на умовах передплати, так і на умовах контрактного зв’язку компанії Kyivstar.

А як налаштувати перенаправлення? І чи можна таким чином відправити на інший номер всі вхідні СМС?

Безумовна переадресація на Київстарі

як поставити переадресацію на київстар

Всього умовно існує 4 різновиди переадресації в Київстар:

  • безумовна (всі вхідні дзвінки перенаправляються на вказаний номер);
  • якщо немає відповіді (якщо протягом 10 секунд абонент не відповідає);
  • якщо абонент поза зоною доступу (або телефон відключений);
  • якщо абонент в даний момент розмовляє по телефону (тобто лінія зайнята).

За замовчуванням в Kyivstar працює переадресація на автовідповідач (послуга безкоштовна). Спрацьовує вона в тих випадках, якщо абонент не відповідає більше 10 секунд або ж знаходиться поза зоною доступу. Коли лінія зайнята – користувача інформують про додаткове отримання виклику.

Умовна

Потрібно врахувати, що перенаправляти виклики можна на абсолютно будь-який номер, навіть закордонний. Оплата вхідного дзвінка при цьому буде здійснюватися за стандартними умовами тарифного плану, встановленого у абонента, що телефонує. Умову абонент задає вручну за допомогою базового меню налаштувань телефону (доступно як в кнопкових, так і сучасних гаджетах).

Є нюанс: для абонентів передплаченого зв’язку (які обслуговуються без контракту) при знаходженні за кордоном умовна переадресація недоступна. Можна включити тільки загальне перенаправлення для всіх вхідних дзвінків.

Це – технічні обмеження з боку операторів мобільного зв’язку, до мережі якої абонент підключається в роумінгу. Для контрактних абонентів дані обмеження не актуальні, можна навіть закордоном вказувати умови для переадресації дзвінків.

Команди для встановлення і відключення переадресації КС

Щоб вказати точні умови переадресації для вхідних викликів необхідно скористатися стандартним меню телефону. Другий варіант – використовувати спеціальні комбінації:

УмоваЯкий 
код 
набирати
Зняти всі
умови
##002#
Підключити
безумовну
переадресацію
**004*Номер#
Включити
перенаправлення
при «немає
відповіді»
**61*Номер#
Перенаправлення,
якщо абонент
поза зоною
доступу
**62*Номер#
Перенаправлення,
якщо лінія
зайнята при
вхідному виклику
**67*Номер#

А за допомогою комбінації **61*Номер**N# абонент може встановити точний час в секундах до спрацьовування переадресації, коли лінія зайнята (від 5 до 30 секунд на вибір).

Безумовно, всі налаштування, а також відключити переадресацію Київстар, можна і через додаток «Мій Київстар». Про активацію зазначеної користувачем умови його інформують за допомогою SMS-повідомлення (або Push-Повідомлення, якщо у нього встановлено фірмовий додаток на смартфоні).

переадресація смс київстар

Переадресація СМС-повідомлень

Переадресація СМС Київстар теж можлива. Але перенаправляти СМС-повідомлення можна тільки на номери абонентів Київстар. При цьому послуга працює лише в тому випадку, якщо одержувач перебуває на території України (в роумінгу – не працює через технічні обмеження).

Щоб активувати послугу потрібно скористатися системою «Мій Київстар». Також керувати нею можна через «Меню100» (для його відкриття потрібно набрати комбінацію *100# і слідувати підказкам на екрані). Послуга надається абсолютно безкоштовно на постійній основі (за замовчуванням – відключена).

Щоб відключити переадресацію СМС і прибрати збережений номер для вхідних повідомлень також потрібно скористатися або «Меню100», або системою самообслуговування «Мій Київстар». На крайній випадок – звернутися в центр обслуговування клієнтів.

Висновок, всі абоненти Київстар можуть безкоштовно користатися послугами переадресації (раніше це було платно, в тому числі і автовідповідач) як для вхідних викликів, так і СМС-повідомлень. Зручніше за все керувати послугою через систему самообслуговування «Мій Kyivstar».