Київстар онлайн чат з оператором і ботом Зоряна

Приходячи на сайт мобільного оператора, у кожного абонента є можливість почати чат з оператором Київстар. Існує два типи такої підтримки – чат-бот Зоряна і живий консультант. В обох випадках надається професійна допомога в цілодобовому режимі. Але крім цього можна отримати відповідь на свої питання, зайшовши на форум КС.

Як написати в онлайн-чат Київстар

чат з оператором київстар

Зв’язатися з живим оператором можна за допомогою онлайн-консультанта. Для різних категорій абонентів це робиться такими методами:

  • Абоненти передплаченого зв’язку можуть знайти кнопку «Онлайн-чату» внизу будь-якої сторінки додатка або веб-версії системи. Саме там можна отримати відповіді і допомогу по ситуації, що виникла.
  • Юридичні особи, подивившись вниз сторінки, бачать кнопку «Зворотний зв’язок». Натиснувши на «Онлайн-помічник», роблять заявку на з’єднання з оператором.

Проблеми і виниклі питання вирішуються з живим консультантом: в чаті клієнт описує ситуацію. Часу на з’єднання йде небагато, а тому такий метод зв’язку з техподдержкой вважають найкращим в порівнянні з гарячими лініями.

Отримати допомогу онлайн на форумі

Користувачі отримають допомогу з виниклих питань через форум Київстар. Для цього потрібно:

  1. Вирішити, який з відповідних розділів на сторінці https://kyivstar.ua/uk/support підходить.
  2. На новій сторінці визначити тему питання, знайти потрібний блок.
  3. З переліку питань знайти на сторінці близький до вашої ситуації.

Цей метод швидкий і допоможе роз’яснити способи отримання інформації про послугу, тарифікації, опції, налаштування тарифів, інтернету Kyivstar.

Інтернет-помічник Зоряна від Київстар

зоряна київстар

Унікальний робот-асистент – Зоряна. Інтернет-помічник Київстар надасть по-справжньому професійну допомогу абоненту мобільного оператора КС. Робот-консультант здатний:

  • Проконсультувати по опціях, послугах КС;
  • Підібрати оптимальний тариф, спираючись на можливості, бажання користувача;
  • Відповісти на питання про тариф, стан бонусного і основного рахунків;
  • Підказати PUK-код, після авторизації користувача.

Бот Зоряна працює з клієнтами і без реєстрації на офіційному сайті. Єдина умова – коректно формувати звернення до робота, щоб не поставити його в незручне становище, інакше Зоряна визнає безсилля і повідомляє, що вона робот і не здатна зрозуміти людину.

Важливо! Акаунти Зоряни є в месенджерах Фейсбук і Телеграм. Отримати кваліфіковану допомогу від бота по послугах, опціях, нових тарифах клієнти можуть цілодобово.

Онлайн-помічник Київстар у вигляді живого оператора допомагає тоді, коли бот не справляється із запитом. Все, що потрібно від користувача – натиснути внизу сторінки кнопку онлайн-чату і почати діалог з опису проблеми. Це можна зробити без реєстрації. Але в нічний час доступність живих операторів нижче, ніж вдень. Тому іноді доводиться чекати відгуку або залишати запит в розділі зворотного зв’язку для відповіді через спеціальну форму, де зазначається пошта і номер телефону з ім’ям.

Допомога як робота Зоряни, так і техпідтримки онлайн здійснюється на офіційній сторінці сайту Київстар.

Досить представитися і вибрати одну із запропонованих тем для спілкування. Якщо проблема пов’язана з домашнім інтернетом, то потрібно буде вказати номер особового рахунку. Вся інформація, що надається у відповідь, є актуальною на даний момент.