Магазини та сервісні центри Київстар у Вінниці
В Україні знаходиться велика кількість офіційних магазинів і сервісних центрів для обслуговування клієнтів Kyivstar на передоплаті і контракті. Центри обслуговування Київстар у Вінниці дозволяють швидко поповнити рахунок, оформити нову послугу або звернутися за будь-якою допомогою. Нижче надано список адрес офіційних центрів Київстар:
Адреси та режим роботи відділень Київстар у Вінниці
Оновлено у 2024 році
Адреса магазина | Графік роботи | Розташування |
---|---|---|
вул. Миколи Оводова, 51 | пн-нд 10:00-21:00 | ТРЦ Sky Park |
вул. Келецька, 78в (пр. Юності) | пн-нд 10:00-20:00 | ТРЦ "Магігранд" |
вул. Замостянська, 27 | пн-сб 09:00-19:00 нд 09:00-17:00 | зупинка Будинок побуту |
вул. Пирогова, 105 | пн-сб 09.00-19.00 нд 10:00-18:00 | Навпроти зупинка вул. Зодчих |
пр-т Коцюбинського, 19 | пн-пт 08.00-18.00 сб-нд 09:00-17:00 | перехрестя з вул. Тімірязєва |
Барське шосе, 1а | пн-пт 09.00-19.00 сб-нд 09.00-18.00 | ш. Барське, 1А |
вул. Привокзальна, 1а | пн-сб 08:00-18:00 нд 08:00-17:00 | вокзал |
вул. Пирогова, 49 | пн-пт 09:00-19:00 сб-нд 09:00-18:00 | зуп. Ринок "Урожай" |
У салонах працють кваліфіковані консультанти, які професійно обслуговують абонентів.
Особливості роботи офісів компанії
Звернувшись в салон Київстар в Вінниці, абонент може отримати наступні послуги:
- Дізнатися про нові тарифи, акції, послуги.
- Купити новий смартфон і оформити контракт або бізнес-тариф.
- Купити стартовий пакет.
- Поповнити рахунок без додаткової комісії.
- Підключити електронний цифровий підпис.
- Оформити послугу відкладення контрактного підключення.
Крім цього, кожен абонент зможе замінити стару сім-карту на нову, встановити захист на мобільний або скористатися послугою Вдалого обміну. В офісі Київстар обслуговуються юридичні особи з наданням всіх операцій.
Онлайн допомога абонентам
Клієнтам Київстар, у яких немає можливості дістатися до пункту обслуговування, можна звернутися за допомогою в онлайн-режимі. Для цього скористайтеся електронним ботом «Зоряна», яка відповість вам на всі питання в будь-якому месенджері.
На офіційному сайті абоненти можуть самостійно ознайомитися з усією інформацією щодо послуг, акцій і тарифів.
При виникненні проблем, які не вдається вирішити самостійно, клієнти можуть звернутися до живого консультанта на гарячу лінію підтримки, де фахівці нададуть допомогу з усіх питань.