Магазини та сервісні центри Київстар у Вінниці

Магазини та сервісні центри Київстар у Вінниці

В Україні знаходиться велика кількість офіційних магазинів і сервісних центрів для обслуговування клієнтів Kyivstar на передоплаті і контракті. Центри обслуговування Київстар у Вінниці дозволяють швидко поповнити рахунок, оформити нову послугу або звернутися за будь-якою допомогою. Нижче надано список адрес офіційних центрів Київстар:

Адреси та режим роботи відділень Київстар у Вінниці

Оновлено у 2024 році

Адреса
магазина
Графік роботиРозташування
вул. Миколи Оводова, 51пн-нд 10:00-21:00ТРЦ Sky Park
вул. Келецька, 78в
(пр. Юності)
пн-нд 10:00-20:00ТРЦ "Магігранд"
вул. Замостянська, 27пн-сб 09:00-19:00
нд 09:00-17:00
зупинка
Будинок побуту
вул. Пирогова, 105пн-сб 09.00-19.00
нд 10:00-18:00
Навпроти
зупинка
вул. Зодчих
пр-т Коцюбинського, 19пн-пт 08.00-18.00
сб-нд 09:00-17:00
перехрестя з
вул. Тімірязєва
Барське шосе, 1апн-пт 09.00-19.00
сб-нд 09.00-18.00
ш. Барське, 1А
вул. Привокзальна, 1апн-сб 08:00-18:00
нд 08:00-17:00
вокзал
вул. Пирогова, 49пн-пт 09:00-19:00
сб-нд 09:00-18:00
зуп.
Ринок
"Урожай"

У салонах працють кваліфіковані консультанти, які професійно обслуговують абонентів.

Особливості роботи офісів компанії

Звернувшись в салон Київстар в Вінниці, абонент може отримати наступні послуги:

  • Дізнатися про нові тарифи, акції, послуги.
  • Купити новий смартфон і оформити контракт або бізнес-тариф.
  • Купити стартовий пакет.
  • Поповнити рахунок без додаткової комісії.
  • Підключити електронний цифровий підпис.
  • Оформити послугу відкладення контрактного підключення.

Крім цього, кожен абонент зможе замінити стару сім-карту на нову, встановити захист на мобільний або скористатися послугою Вдалого обміну. В офісі Київстар обслуговуються юридичні особи з наданням всіх операцій.

Онлайн допомога абонентам

Клієнтам Київстар, у яких немає можливості дістатися до пункту обслуговування, можна звернутися за допомогою в онлайн-режимі. Для цього скористайтеся електронним ботом «Зоряна», яка відповість вам на всі питання в будь-якому месенджері.

На офіційному сайті абоненти можуть самостійно ознайомитися з усією інформацією щодо послуг, акцій і тарифів.

При виникненні проблем, які не вдається вирішити самостійно, клієнти можуть звернутися до живого консультанта на гарячу лінію підтримки, де фахівці нададуть допомогу з усіх питань.