Послуга «Тиждень довіри» від Київстар

Для своїх абонентів, які користуються послугою “Домашній Інтернет“, мобільний оператор пропонує спеціальну програму лояльності – “Тиждень довіри на Київстарі”. Комбінація, яку вводить абонент, дозволяє йому отримати тижневу відстрочку по внесенню абонентської оплати.

Протягом цього часу домашній інтернет і телебачення надаються в рамках тарифу. Таким чином, клієнти Київстар можуть зберегти доступ до високошвидкісного інтернету вдома, якщо їм затримали заробітну плату або трапилися непередбачені витрати.

Як підключити Тиждень довіри Київстар

тиждень довіри від київстар

Необхідність в активації цієї послуги виникає вже тоді, коли абонплата НЕ надійшла на рахунок користувача вчасно і його домашній інтернет був відключений. Оператор враховує цю обставину, тому активувати опцію можна як через інтернет, так і за допомогою звичайної мобільного зв’язку.

Щоб взяти “тиждень довіри” Київстар, абонент може підключити цю послугу будь-яким зручним для нього способом:

  • найбільш швидкий варіант – ввести комбінацію в формі USSD-запиту *461# – через 5 хвилин після введення коду інтернет-з’єднання буде відновлено на 7 діб;
  • зробити замовлення на надання тижня лояльності в особистому кабінеті самообслуговування “Мій Київстар”;
  • активувати пільговий період через фахівця під час дзвінка за безкоштовним номером 0 800 300 460.

Умови використання

  1. Кредит довіри Київстар може бути взятий абонентом необмежену кількість разів.
  2. Ліміт надання послуги – 1 раз на місяць.
  3. Якщо номер користувача знаходиться у фінансовому блокуванні, підключити послугу не вийде. Спочатку потрібно буде зняти блокування. Для цього потрібно внести будь-яку на свій рахунок.

Вартість

Вартість підключення та користування послугою – не тарифікується. Комісія за відстрочку платежу по абонентській платі не стягується.

Як відключити послугу «Тиждень довіри»

Після того як “Тиждень довіри” від Kyivstar було активовано, додаткові дії не потрібні. Опція буде автоматично відключена мобільним оператором:

  1. По закінченню 7 діб, на які було надано відстрочку платежу. Якщо оплата на рахунок не надійшла, домашній інтернет і телебачення будуть відключені, тоді як надання інших послуг за тарифом продовжиться без змін.
  2. За фактом надходження на рахунок абонента суми, необхідної для оплати послуги домашнього інтернету. В цьому випадку «Тиждень довіри» відключається відразу, навіть якщо період його дії не завершився.