Архів. Тариф “Все разом Оптимум” від Київстар

Для активації тарифу абоненту потрібно потрібно підписати договір в офісі компанії.

Умови пакету “Все разом Оптимум”

Оновлено у 2024 році

  • Інтернет – 25 ГБ.
  • Дзвінки на Київстар – безліміт.
  • Мобільний інтернет у роумінгу – 3,5 Гб
  • Дзвінки за кордон (польські, італійські, російські, німецькі, чеські, узбекистанські, ізраїльські, американські, канадські, китайські, індійські номери), а також українські номери, крім Київстар – 200 хв.
  • СМС на номери мобільних українських операторів – 200 повідомлень.

тариф все разом оптимум київстар

На даний момент тарифний план “Все разом Оптимум” переведений оператором до Архіву. Він закритий для переходу та нових абонентів.

Вартість

Плата складає 250 гривень та стягується 1-го числа щомісяця. Протягом 3-х перших місяців діє знижка 50 гривень. У 1-й місяць місячна оплата пакета береться за реальне число днів, що залишилися до закінчення місяця. Послуги також надаються за принципом пропорційності.

За відсутності достатньої суми в дату оплати абонент може надалі дзвонити на всі номери Київстар за ціною 3 грн. за 1 хв. у день використання; Домашній Інтернет у такому разі вимикається.

Після поповнення рахунку на 250 гривень послуги, що входять до тарифу, почнуть працювати. Поповнення доступне через “Мій Київстар” та портал Київстар, комісія не стягується.

Орієнтовна ціна є усередненою ціною на послуги за день і існують, щоб спростити для клієнтів порівняння умов різних планів за тарифами.

Перевірка залишку, що є у тарифі, можлива за допомогою “Мій Київстар”.

Дзвінки на італійські, польські, російські, німецькі, чеські, узбекистанські, ізраїльські, амерканські, канадські, китайські та індійські номери – після використання початкових хвилин застосовуються стандартні розцінки на закордонні дзвінки.

Як підключити тариф “Все разом Оптимум” на Київстарі

Тим, хто не має підключення до Домашнього Інтернету Київстар, потрібно спочатку оцінити покриття за допомогою кнопки “Замовити”.

Якщо є покриття, необхідно залишити заявку для узгодження деталей підключення. За наявності Домашнього Інтернету можна подати заявку в “Мій Київстар” або за допомогою дзвінка на 477*1.