Суперсили для тарифів від Київстар
У деяких тарифних планах Київстар абонентам надається можливість підключити “Суперсилу”. Тобто додатковий пакет послуг понад ті, що надаються в рамках тарифу. Але головний нюанс: доплачувати за це нічого не доведеться.
Послуга «Суперсила» Київстар дозволяє абоненту оптимізувати тарифний план під свої потреби. Адже хтось переважно користується дзвінками, інші лише мобільним інтернетом. Як підключити “суперсилу” і які додаткові пакети вона дозволяє використовувати?
Що таке Суперсила на Kyivstar
У Kyivstar зараз більшість тарифних планів — з абонентською платою. Тобто щомісяця абонент сплачує певну суму і за це отримує пакети безкоштовних послуг: дзвінки, інтернет, SMS. “Суперсила” – це безкоштовне доповнення до них, яке клієнт може вибрати самостійно, орієнтуючись свої потреби.
А це може бути:
- Безкоштовний домашній інтернет. Підключити можуть ті, хто має в багатоквартирному будинку вже термінал від Київстар.
- Київстар ТБ. Для перегляду онлайн-телебачення (понад 100 українських та зарубіжних телеканалів). Причому трафік, витрачений на перегляд Київстар ТБ, не зараховується.
- Додатковий інтернет. 5 гігабайт понад той пакет, який надається за умовами тарифу.
- Дзвінки на інші мережі та закордон. Додаткові 100 хвилин.
- Послуга “відео на ходу”. Перегляд YouTube, Netflix, Київстар ТБ та інших сервісів потокового відео без плати за трафік.
- Додаткова SIM для планшета або другого телефону.
Незалежно від того, яку “суперсилу” обере абонент, доплачувати йому нічого не потрібно. Тобто бонус надається справді безкоштовно.
Як їх активувати
Щоб активувати Суперсилу в тарифі Київстар, необхідно скористатися системою самообслуговування «Мій Kyivstar».
Можна — через програму для мобільних або через офіційний сайт оператора зв’язку. Підключити суперсилу можуть як абоненти на передоплаті, і на контракті. Йдеться лише про пакетні тарифні плани, тобто із щомісячною абонплатою.
Заохочення нараховується щомісяця (відразу після успішної абонплати).
Умови користування
Єдиний випадок, коли суперсилу можуть відключити – це заміна тарифного плану. При цьому запроваджуються тимчасові обмеження, але ніхто не забороняє підключити її знову. Також послугу тимчасово буде відключено, якщо клієнт своєчасно не сплатить абонплату в рамках чинного тарифу.
Чи можна підключати нові суперсили? Так, але не частіше ніж 1 раз на місяць. Все це також виконується через систему «Мій Київстар». Там же доступний перегляд залишку ( оновлення даних кожні 2 – 5 хвилин).