Національний роумінг від Київстар
У зв’язку з військовим вторгненням російської армії на територію України та частими обстрілами критичної інфраструктури, у абонентів мобільного оператора Київстар, в локаціях де сталися обстріли, може тимчасово зникати зв’язок та з’єднання з інтернетом 3G, 4G.
До моменту відновлення зони покриття абоненти можуть скористатися опцією Національний роумінг від Київстар та перейти на мережу іншого оператора абсолютно безкоштовно, щоб залишатися на зв’язку та бути в курсі подій.
Національний роумінг – це опція, яку великі мобільні оператори України (Київстар, Vodafone Україна та Lifecell) спільно розробили для українців, щоб усі абоненти могли бути на зв’язку у разі надзвичайних ситуацій.
Сама опція має на увазі об’єднання мереж покриття компаній операторів, так щоб абоненти могли перемикатися в ручному режимі та використовувати робочі вежі інших компаній для виходу в інтернет, здійснення дзвінків та відправки SMS.
Як працює національний роумінг на Київстар
Якщо у вас різко зникла мережа Kyivstar, ви не можете здійснювати дзвінки та під’єднатися до інтернету, потрібно зробити таке:
- Перейти в налаштування смартфону «Мобільна мережа» та вимкнути автоматичний вибір мережі.
- У ручному режимі вибрати робочу мережу VODAFONE або Lifecell.
- Перевірте роботу мережі, здійснивши дзвінок і написавши повідомлення в месенджері.
Важливо! Вибрана мережа оператора може бути перевантажена потоком абонентів, що підключаються, в такій ситуації рекомендуємо вибрати іншу доступну мережу.
Як змінити мережу на Android
Для пристроїв на ОС Андроїд, налаштування робиться таким чином:
- Зайти до Меню – Налаштування – Мобільна мережа або З’єднання – виберіть пункт Оператор.
Після, вибираєте доступного провайдера зі списку та тестуєте зв’язок. Для підключення до інтернету, вмикаємо Передача даних у Роумінгу.
Як вибрати мережу на iOS
На пристрої iOS (iPhone), все робиться приблизно так само:
- Переходимо в Параметри – Стільниковий Зв’язок – Вибір Мережі. Для підключення мобільного інтернету – вкл. Роумінг Даних.
Особливості роботи національного роумінгу
Опція надається без будь-яких доплат, повністю безкоштовно. Скористатися нею може кожен абонент Київстар на тарифах контракту та передоплати, фізичні та юридичні особи.
- При використанні національного роумінгу, тарифікація вашого основного тарифу залишається без змін.
- Абонент може користуватися дзвінками та інтернетом у рамках наданих у підключеному тарифі Київстар.
- Підключитися можуть будь-які пристрої, не тільки смартфони, а планшети, мобільні телефони (кнопкові), мобільні роутери.
- Швидкість інтернету в національному роумінгу буде обмеженою – максимум 512 Кбіт/с. Це необхідний захід, щоб знизити навантаження від перехідних абонентів на вежі оператора Водафон або Лайфселл, і при цьому інтернет був у всіх. Зробити перевірку швидкості Київстар можна на сторінці.
- Опція працює на всій території України. Головна умова – сім-карта (або eSim) від українського мобільного оператора.
- Національний роумінг має негласні терміни роботи (до повного закінчення військового конфлікту в Україні), реальних термінів – немає.
Також нагадуємо вам, що використовувати опцію потрібно з розумом і не перевантажувати мережу інших операторів. Іноді потрібно перевіряти роботу мережі Київстар і повернутися на неї при першій можливості.