Послуга Мобільна безпека від Київстар
Послуга «Мобільна безпека від Київстар» – це сервіс від мобільного оператора, який дозволяє захистити свій смартфон від крадіжки або пошкодження. У разі виникнення таких ситуацій оператор бере на себе обов’язок компенсувати частково або повністю вартість гаджета, якщо той не буде знайдений протягом 14 діб (з моменту повідомлення про подію).
Що входить в послугу Мобільна безпека
Послуга від Київстар «Мобільна безпека» надає наступний набір послуг:
- захист персональних даних на пристрої;
- дистанційне блокування пристрою (без можливості його подальшого використання, поки не буде введений пароль);
- дистанційне відстеження місця розташування пристрою;
- дистанційне видалення всіх даних на пристрої;
- фото-селфі з відправкою на віддалений сервер при спробі несанкціоновано розблокувати пристрій (тільки для Android-смартфонів).
Також, в рамках послуги, оператор бере на себе всі зобов’язання виконати повернення знайденого пристрою (його кур’єрська доставка до абонента).
Доступні тарифи
Всього передбачено 2 тарифи від Kyivstar для даної послуги:
- «Захист» – вартість 3500 гривень на рік;
- «Захист +» – вартість 7000 гривень на рік.
Єдина відмінність між тарифами – це рівень компенсації (3500 або 7000 гривень відповідно). І при підключенні послуги «Захист +» оператор бере на себе зобов’язання обов’язково компенсувати втрату телефону в разі його пошкодження (коли немає можливості його відремонтувати).
Кількість звернень протягом року – не обмежується. Але оператор залишає за собою право відмовити в наданні компенсації, якщо абонент буде запідозрений у шахрайстві (в рамках проведеного розслідування).
Як скористатися послугою при втраті / крадіжці
Порядок включення захисту в рамках послуги, наступний:
- встановити спеціальний додаток від Київстар на свій смартфон;
- підключити один з тарифних планів (оплатити можна не тільки з рахунку мобільного, а й з банківської карти);
- надати всі запитувані ним дозволи, підключити віддалений доступ (в додатку це робиться крок за кроком);
- в разі втрати девайса – повідомити про це оператора за номером 6911, після – звернутися в правоохоронні органи (копію заяви з поліції потрібно буде надати, в іншому випадку компенсація не виплачується).
Далі залишається тільки слідувати інструкціям представника компанії. За бажанням, абонент може дистанційно видалити інформацію з заблокованого пристрою.
Як відключити Мобільну безпеку Київстар
Щоб відключити «Мобільна безпеку від Київстар», необхідно зайти в особистий кабінет «Мій Київстар» (або через встановлений додаток) і скасувати підписку. Також відключити послугу можна, звернувшись особисто в один з офісів мобільного оператора.
Орієнтуючись на відгуки, послуга досить зручна. За словами оператора, нею вже скористалися більш ніж 6000 абонентів. І деякі з них зверталися за допомогою (і отримували компенсацію) більше 1 разу на рік.