Київстар «Маячок» – вартість послуги, перевірка і відключення

Послуга Маячок від Київстар – корисна опція від мобільного оператора, розрахована у першу чергу на батьків або родичів літніх людей.

Для чого потрібна ця функція

послуга маячок київстар

Основне завдання послуги “Маячок” – відстеження місцезнаходження іншої людини, яка здійснюється за біллінг його мобільного телефону через параметри GPS. Функція дозволяє здійснювати контроль як за родичами або членами сім’ї, в чиїй безпеці є сумніви, так і за співробітниками:

  • маленькі діти,
  • підлітки,
  • люди з провалами в пам’яті,
  • подружжя;
  • працівники (кур’єри, представники, водії, мерчендайзери і т.д.).

За допомогою “Маячка” спостерігач отримує доступ до інформації про місцезнаходження іншого користувача з похибкою від 200 до 1200 м (в залежності від розташування станцій мобільного зв’язку і швидкості переміщення людини).

При цьому дані про локацію можна отримувати 2 способами:

  1. у вигляді смс (текстовий формат);
  2. в форматі mms (c фрагментом карти, на якій зеленим відтінком залитий сектор передбачуваного знаходження власника другого телефону).

Використовуючи “Маячок” від Київстар, абонент може контролювати всі переміщення телефону, що відслідковується, крім наступних випадків:

  1. користувач номера виїхав за межі України;
  2. абонент знаходиться в сільській місцевості або на околиці: “Маячок” працює тільки в великих містах, точність обчислення координат знижується в міру віддалення від центральної частини;
  3. розташування людини поза зоною покриття послуги;
  4. мобільний пристрій було вимкнено.

Як замовити і встановити маячок Київстар

Щоб відстежити телефон за номером Київстар, необхідно активувати послугу Маячок. Для цього скористайтеся одним із способів:

  1. Через особистий кабінет в сервісі “Мій Київстар“: для входу в обліковий запис використовуйте власний номер телефону і пароль, згенерований системою. В меню “Інфо Послуги” виберіть функцію “Маячок” і залиште заявку на підключення з вказаним номером для стеження.
  2. За допомогою USSD-запиту. Для установки опції наберіть в тоновому режимі *247# і дотримуйтесь подальших інструкцій мобільного оператора.
  3. Запитом через комбінацію цифр. Для активації “Маячка” введіть запит із зазначенням телефону абонента, місце розташування якого потрібно відстежити: *147*1*4*380ХХХХХХХХХ#.

Після того, як заявка на підключення “Маячка” була оформлена, на телефон користувача, за яким планується встановити стеження, прийде смс. Без підтвердження абонента на активацію відстеження функція підключена не буде. Протягом 15 хвилин після отримання повідомлення від власника телефону очікується на одну з дій:

  • при згоді – відповідь “ТАК” (відправляється на системний номер 5147);
  • при відмові – відповідь “НІ” або ігнорування повідомлення.

Підтверджуючи один запит про відстеження його локації, користувач автоматично погоджується на всі інші заявки на відправку його місцезнаходження спостерігача. У подальшому підтвердження по ним приходити не будуть.

Один абонент Kyivstar може відстежувати за допомогою “Маячка” кількох людей.

В подальшому для отримання інформації про переміщення і місцезнаходження підключеного до стеження користувача необхідно скористатися одним із способів генерування нового запиту:

  1. Через WEB в кабінеті “Мій Київстар”, в якому доступні додаткові функції “Маячка”:
    – пошук локації спостережуваного на онлайн-карті;
    – налаштування сповіщень у разі, якщо користувач покине певну зону (наприклад, дитячий сад або школу) – в цьому випадку спостерігачеві прийде смс з новим місцезнаходженням власника пристрою.
  2. Через USSD-меню 247;
  3. За допомогою комбінації *147*1*1*38067ХХХХХХХ# (прийде sms з даними) або *147*1*2*380671234567# (відповідь прийде в форматі mms).

Вартість послуги

Функція “Маячок” Київстар надається на платній основі, при цьому абоненти оператора можуть вибрати оптимальну для них схему оплати:

  • Оплата кожного нового запиту – фіксований тариф 2,13 гривні, які списуються кожен раз за:
  1. новий смс або ммс-запит;
  2. заявку через Особистий кабінет;
  3. годину відстеження місцезнаходження номера в певній зоні – є тільки в режимі WEB (погодинна тарифікація).
  • Внесення абонентської плати (по передоплаті): за 53 копійки в день користувачеві надається 4 безкоштовних запити про місцезнаходження спостережуваного, всі наступні заявки оплачуються за стандартною вартістю. Оплата списується, навіть якщо в день не було жодного запиту. Для підключення – наберіть 477*78.

Як дізнатися чи є маячок на телефоні Київстар

як відключити маячок київстар

Дізнатися, чи підключений “Маячок” Київстар, легко: щомісячно мобільний оператор інформує всіх абонентів, місцеположення яких відстежується. Їм приходить смс -оповіщення із зазначенням номера, з якого здійснюється стеження.

Відключити відстеження можна у будь-який момент: для цього необхідно відправити слово “НІ” на службовий номер 5147.

Маячок без згоди клієнта

Оператор Kyivstar дотримується вимог законодавства України, тому підключення і використання “Маячка” без згоди абонента, який відслідковується, неможливо.

Якщо користувачеві вийшло заволодіти чужим телефоном і відправити підтвердження на запит про стеження без відома власника, обійти правила все одно не вийде: через місяць господареві пристрою прийде смс з докладною інформацією про те, хто стежив за його переміщеннями через GPS. При незгоді користувач може відразу відключити послугу, про що спостерігач буде проінформований в смс.

Як обдурити маячок Київстар

Користувачі, які знають про підключене відстеження, можуть легко обдурити програму. Як випливає з відгуків абонентів КС, ефективні такі способи:

  1. вимикнути пристрій або вийняти сім-карту;
  2. залишити телефон в приміщенні і йти без нього;
  3. передати смартфон іншій людині.