Магазини та сервісні центри Київстар в Миколаєві

Магазини та сервісні центри Київстар в Миколаєві

В Україні знаходиться велика кількість офіційних магазинів і сервісних центрів для обслуговування клієнтів Kyivstar на передоплаті і контракті. Центри обслуговування Київстар в Миколаєві дозволяють швидко поповнити рахунок, оформити нову послугу або звернутися за будь-якою допомогою. Нижче надано список адрес офіційних центрів Київстар:

Адреси та режим роботи відділень Київстар у Миколаєві

Оновлено у 2024 році

Адреса
магазина
Графік роботиРозташування
вул. Андрія
Шептицького, 26
пн-пт 09:00-18:00
сб 09:00-16:00
нд 10:00-16:00
вул. А. Шептицького, 26
пл. Миколи
Леонтовича, 7/3А
пн-нд 09:00-17:00біля сквера
пр-т. Богоявленський, 338пн-нд 09:00-17:00зуп. Океанівская
пр-т Центральний, 71/1пн-сб 09:00-18:00
нд 10:00-16:00
перехрестя з
вул. Лягіна
пр-т Центральний, 23пн-сб 08.30-18.00
нд 09.00-17.00
Навпроти
зупинки
"Центральний
ринок "
пр. Центральний, 171пн-нд 09:00-18:00зуп. 3-я Слободська

У салонах працють кваліфіковані консультанти, які професійно обслуговують абонентів.

Особливості роботи офісів компанії

Звернувшись в салон Київстар в Миколаєві, абонент може отримати наступні послуги:

  • Дізнатися про нові тарифи, акції, послуги.
  • Купити новий смартфон і оформити контракт або бізнес-тариф.
  • Купити стартовий пакет.
  • Поповнити рахунок без додаткової комісії.
  • Підключити електронний цифровий підпис.
  • Оформити послугу відкладення контрактного підключення.

Крім цього, кожен абонент зможе замінити стару сім-карту на нову, встановити захист на мобільний або скористатися послугою Вдалого обміну. В офісі Київстар обслуговуються юридичні особи з наданням всіх операцій.

Онлайн допомога абонентам

Клієнтам Київстар, у яких немає можливості дістатися до пункту обслуговування, можна звернутися за допомогою в онлайн-режимі. Для цього скористайтеся електронним ботом «Зоряна», яка відповість вам на всі питання в будь-якому месенджері.

На офіційному сайті абоненти можуть самостійно ознайомитися з усією інформацією щодо послуг, акцій і тарифів.

При виникненні проблем, які не вдається вирішити самостійно, клієнти можуть звернутися до живого консультанта на гарячу лінію підтримки, де фахівці нададуть допомогу з усіх питань.