Магазини та сервісні центри Київстар в Миколаєві
В Україні знаходиться велика кількість офіційних магазинів і сервісних центрів для обслуговування клієнтів Kyivstar на передоплаті і контракті. Центри обслуговування Київстар в Миколаєві дозволяють швидко поповнити рахунок, оформити нову послугу або звернутися за будь-якою допомогою. Нижче надано список адрес офіційних центрів Київстар:
Адреси та режим роботи відділень Київстар у Миколаєві
Оновлено у 2024 році
Адреса магазина | Графік роботи | Розташування |
---|---|---|
вул. Андрія Шептицького, 26 | пн-пт 09:00-18:00 сб 09:00-16:00 нд 10:00-16:00 | вул. А. Шептицького, 26 |
пл. Миколи Леонтовича, 7/3А | пн-нд 09:00-17:00 | біля сквера |
пр-т. Богоявленський, 338 | пн-нд 09:00-17:00 | зуп. Океанівская |
пр-т Центральний, 71/1 | пн-сб 09:00-18:00 нд 10:00-16:00 | перехрестя з вул. Лягіна |
пр-т Центральний, 23 | пн-сб 08.30-18.00 нд 09.00-17.00 | Навпроти зупинки "Центральний ринок " |
пр. Центральний, 171 | пн-нд 09:00-18:00 | зуп. 3-я Слободська |
У салонах працють кваліфіковані консультанти, які професійно обслуговують абонентів.
Особливості роботи офісів компанії
Звернувшись в салон Київстар в Миколаєві, абонент може отримати наступні послуги:
- Дізнатися про нові тарифи, акції, послуги.
- Купити новий смартфон і оформити контракт або бізнес-тариф.
- Купити стартовий пакет.
- Поповнити рахунок без додаткової комісії.
- Підключити електронний цифровий підпис.
- Оформити послугу відкладення контрактного підключення.
Крім цього, кожен абонент зможе замінити стару сім-карту на нову, встановити захист на мобільний або скористатися послугою Вдалого обміну. В офісі Київстар обслуговуються юридичні особи з наданням всіх операцій.
Онлайн допомога абонентам
Клієнтам Київстар, у яких немає можливості дістатися до пункту обслуговування, можна звернутися за допомогою в онлайн-режимі. Для цього скористайтеся електронним ботом «Зоряна», яка відповість вам на всі питання в будь-якому месенджері.
На офіційному сайті абоненти можуть самостійно ознайомитися з усією інформацією щодо послуг, акцій і тарифів.
При виникненні проблем, які не вдається вирішити самостійно, клієнти можуть звернутися до живого консультанта на гарячу лінію підтримки, де фахівці нададуть допомогу з усіх питань.