Деталізація дзвінків і SMS від Київстар
Доступна кожному абоненту деталізація дзвінків від Київстар дозволяє регулярно відстежувати всі витрати, пов’язані зі здійсненими платними операціями протягом минулого місяця. За допомогою цієї послуги користувачі послуг Київстар можуть не тільки контролювати свої витрати, але і мати доступ до всієї інформації по платним викликам і смс-повідомленням. Оператор повідомляє час і дату їх здійснення, тривалість, набрані номери телефонів і т.д.
Як замовити виписку дзвінків
Для підключення до свого номеру телефону послуги деталізації викликів, абонентам потрібно оформити заявку одним із таких способів:
- в салоні зв’язку мобільного оператора або в фірмовому магазині;
- через консультанта служби підтримки користувачів;
- в кабінеті самообслуговування абонентів “Мій Київстар”.
Розглянемо більш докладно алгоритм, як подивитися деталізацію дзвінків через особисту сторінку або додаток “Мій Kyivstar”:
- авторизуйтесь в системі самообслуговування;
- виберіть розділ “Послуги та акції”;
- перейдіть в папку “Огляд”;
- відкрийте категорію “Витрати”;
- клікніть по рядку “Нарахування та платежі”;
- вкажіть часовий діапазон, за яким ви хочете замовити деталізацію (в місяцях);
- дочекайтеся завершення формування звіту.
Вартість послуги
Процес активації послуги здійснюється безкоштовно.
Вартість щомісячної виписки дзвінків від Київстар залежить від підключеного тарифного плану.
Тарифи | Ціна щомісячного звіту |
· Лінійка Безлім (Плюс, Екстра, Сільвер)· Тарифи групи Київстар 4G (Екстра, Ультра, Преміум, Спеціальний) | 15 гривень |
· Тарифи Безлім (Голд, Платинум)· Все за 500/800 / для ВІП
· 3G Бізнес: ВІП 2016, · Лінійка Київстар | включена в розмір абонентської плати |
Решту тарифів Київстар | 15,94 гривень |
Послуга «Деталізований рахунок щомісяця»
Виписка з усіх зроблених операціях формується щомісяця, одноразово. Сформований мобільним оператором список буде містити:
- номера, за якими здійснювалися виклики або відправлялися смс;
- час і дату дзвінка або відправки повідомлення;
- величину витрат по кожній операції;
- нараховані бонуси (якщо передбачається умовами тарифу).
Якщо у абонента до одного рахунку підключено 2 і більше телефонних номерів, то в деталізації буде додатково вказуватися, з якого з номерів була здійснена кожна операція.
Послуга деталізації доступна тільки по дзвінках і SMS, досконалим в закінченому місяці року. Виписку по поточному місяцю подивитися не можна.
Виписка дзвінків від Київстар може бути замовлена в 2 видах:
- електронний формат – доступні в особистому кабінеті протягом 6 місяців, після цього дані видаляються (за бажанням користувача може бути вивантажений на електронну пошту – потрібно вказати діючий e-mail);
- паперовий варіант – підійде тим, хто хоче відслідковувати історію своїх операцій і витрат на мобільний зв’язок за рік і більше.
Як зробити деталізацію дзвінків чужого номера Київстар
Київстар гарантує конфіденційність приватних даних своїх абонентів, в тому числі історію з дзвінків і листування. Отримання деталізації викликів і смс можна тільки за своїм номером. Виписка операцій по чужому рахунку прирівнюється до шахрайства і неприпустима.
Користуватися послугами приватних компаній або сайтів, які обіцяють сформувати деталізацію дзвінків по чужому номером телефону (навіть якщо це родич або колега) – незаконно.